niedziela, 27 marca 2016

Mody, które musiałam pobrać :) cz. 2

     Hejoo ^^ Dzisiaj kolejna część modów, które (jak w tytule, wiem, że się powtarzam ;)) musiałam pobrać! Mam nadzieję, że w jakiś sposób z tego skorzystacie kochani :)) Przypominam, że nazwy, np. "Włosy #1" lub "Pidżamki dla dziewczynek" są linkami :)

1. Pidżamki dla dziewczynek

Pidżamki są od Minicart z TSR :) Są tak urocze,
że ooo... :)


Są od Stealthic z TSR. Włosy od tej twórczyni
nie mają takich naturalnych kolorów: są śliczne,
ale nadają się głównie do czarnowłosych simek
oraz blondynek :)


Mimo wszystko kocham włosy od tego twórcy :) Ten kucyk
idealnie nadaje się do stroju sportowego lub 
jakiegoś luźnego-codziennego. 



Och *.* <3 Uwielbiam tą fryzurkę - simki
wyglądają dość korzystnie.



Podobają mi się te włosy ;) W swojej grze mam tylko
trzy warianty włosów dla mężczyzn z modów i te
są wśród nich. 


Sypialnia od Severinki z TSR'u. Jest piękna -
szczególnie podoba mi się ta narzuta i pufka.


Pokoik od Severinki z TSR. Zestaw zawiera
łóżko, stolik oraz zestaw półek i komódkę,
a także dekoracje czy też telewizor w kształcie
owieczki :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

To w sumie tyle w tym poście :) Myślę,
że rzeczy tu wymienione są warte uwagi :P

Do następnego moi kochani :) :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz